فروشگاه اینترنتی کش و نوار ایران
۰۲۱-۵۵۶۱۰۰۸۶

فروش عمده کش کاغذی (کل ایران)

کش پارچه ای باریک است که بدلیل ساختار خاص آن کشیده می شود. هسته های لاستیکی کش در الیافی مانند پلی استر، نایلون یا پنبه پیچیده شده و سپس بافته می شوند تا حالت کشسانی به خود بگیرند. امروزه انواع مختلفی از کش وجود دارد بنابراین استفاده مناسب از آن در پروژه خود برای ایجاد راحتی، عمر لباس و سهولت در دوخت بسیار مهم است. کش گزینه ای بسیار عالی برای استفاده در پارچه است که نه تنها به افزایش دوام لباس شما کمک می کند بلکه تا مدت های طولانی رخت و لباس شما را به همان شکل روز اول حفظ می کند و مانع از پاره شدن آن می شود.

شرکت کش و نوار ایران http://irkn.ir/، تولید کننده انواع کش از جمله کش کاغذی تاشو 5043 1.6 سانت، کش نساجی و سوزنی، کش لبه و رکاب، کش پهن، کش نوشته دار و چاپی، کش کمربندی و کفشی، کش سوزنی و کش باندی با سابقه 50 سال تولید موفق در عرصه کش و نواربافی و ارسال به سراسر کشور می باشد. این شرکت مفتخر است که تا کنون توانسته است تولیدات با کیفیت خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما هموطنان عزیز قرار دهد.

فروش عمده کش کاغذی

 

فروش عمده انواع کش کاغذی

کش کاغذی 5043 1.6 سانت یا اریب کش از جمله کش های تولید شده در بازار می باشد که در صنعت پوشاک و لباس زیر زنانه موارد استفاده زیادی دارد. از جمله ویژگی های این نوع کش ها میتوان به کم بودن ضخامت آن، منعطف و قابل ارتجاعی بودن آن اشاره نمود. این نوع کش ها نرم و در عین حال مقاوم و سبک هستند که در اثر دوزندگی خاصیت و کشسانی خود را از دست نمیدهند . اریب کش های  با نخ لاکرا از مرغوبترین نوع کشهای کاغذی بوده و کشبافی کش و نوار ایران از معدود تولیدکنندگان آن در کشور می باشد. برای خرید اینترنتی انواع کش شما می توانید از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی شرکت کش و نوار ایران به نشانی اینترنتی  www.keshnavar.com مراجعه کرده و با مشاهده منوی کامل انواع محصولات شرکت مبادرت به خرید نمایید.

قیمت انواع کش کاغذی

مهم ترین اصل در تعیین قیمت کش، کیفیت آنست که شعار شرکت کش و نوار ایران می باشد. با وجود مشکلات فراوان در عرصه تولید، این شرکت توانسته است با بهره گیری از بهترین ماشین آلات بافندگی ساخت کشور سوئیس، محصولات بسیار با کیفیتی تولید کند. با توجه به اینکه کش از جمله محصولاتی است که نوسان قیمتی زیادی دارد برای اطلاع از قیمت انواع کش، بعد از بررسی تصاویر موبوط به محصول و همچنین رنگ و شماره آن، با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب بهترین و دقیق ترین نوع کش مورد نظرتان راهنمایی کنند.

 

 

نظر خود را بنویسید