فروشگاه اینترنتی کش و نوار ایران
۰۲۱-۵۵۶۱۰۰۸۶

فروش انواع کش و مشاوره تخصصی کاربرد 10 نوع کش در لباس

 narrow fabrics

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع کش و کاربرد کش در لباس زیر زنانه، مردانه، بچه گانه، ارتوپدی، البسه و مبلمان و بسیاری زمینه های دیگر اشنا کنیم. امیدواریم این مقاله راهنمای مفیدی برای شما جهت آشنایی کامل با کاربردهای کش در زمینه های مختلف باشد و خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را با ما در این خصوص به اشتراک بگذارید.

جنس کش معمولا از پلی استر، نایلون، پلاستیک، لاتکس یا چرم است و در زمینه های مختلفی چون پزشکی، ورزش، آتشنشانی، صندلی اتومبیل، مبلمان، البسه بیمارستانی و بسیاری زمینه های دیگر کاربرد دارد.

همانطور که میدانید کیفیت لباس و اجناس دیگر بسیار حائز اهمیت است و کش لباس روی کیفیت و ماندگاری آن تاثیر فراوانی دارد و بعد از مدتی استفاده از البسه مخصوصا لباس زیر، اگر کش آن کیفیت بالا و مقاومت خوبی داشته باشد به مدت طولانی تری می توان از آن استفاده کرد. سبک بودن کش و همچنین عرض آن نیز از جمله مشخصه های مهم آن هستند.

در صورتیکه قصد خرید هر کدام از انواع کش های زیر را دارید روی عنوان آن کلیک کنید:

انواع کش

کش کاغذی

 کش کاغذی

از جمله پرفروش ترین کش های کاغذی که توسط شرکت کش و نوار ایران تولید می شود شامل کش کاغذی نساجی 1082، کش کاغذی تاشو 5041 1.6 سانت و 2.4 سانت و کش کاغذی تاشو 5043 1.6 1.9 و 2.4 سانت در رنگ های بسیار متنوع می باشد. کاربرد کش کاغذی در دوخت لباس زیر زنانه، شورت زنانه، تولید لباس و تجهیزات غواصی و غریق نجات است. لازم به ذکر است که این کش ها در مقابل شستشو با ماشین لباسشویی مقاوم هستند اما شستشو باید در حرارت پایین انجام شود تا حرارت به کش آسیبی نزند. 

کش سوزنی تبریز

کش سوزنی تبریز

کش سوزنی دارای برآمدگی های طولی و عرضی است. این برجستگی ها باعث می شوند که این نوع کش قدرت چسبندگی بیشتری داشته باشد و برای قسمت آستین و یقه بکار می رود، البته کش سوزنی نیم سانت در دوخت یقه و آستین بکار می رود و نوع کش سوزنی دو سانت و دو و نیم سانت آن در قسمت کمر لباس مثل دامن و شلوار راحتی استفاده می شود. این نوع کش در عرض های 3 میلی متر تا 30 سانتی متری تولید می شود و بعنوان کش ماسک یا همان 3 کش و البسه بیمارستانی تا کش پرده، صندلی اتومبیل، مبلمان و سایر زمینه ها استفاده می شود. کش سوزنی از جمله کش های پرفروش شرکت کش و نوار ایران می باشد و انواع سایزهای آن  به سفارش شما مشتریان عزیز تولید می گردد. کافیست با کارشناسان فروش ما در شرکت تماس بگیرید تا شما را جهت خرید بهترین محصول راهنمایی کنند.

دسته دیگری از کش های سوزنی، کش جا دکمه ای است. این نوع کش بیشتر در کمربند لباس استفاده می شود که دارای سوراخ های دکمه ای داخل آنست بطوریکه می توان سفتی کمر را با حلقه کردن یک سوراخ دکمه دیگر روی دکمه داخلی تنظیم کرد.

کش لبه کنگره ای و رکاب

کش لبه کنگره ای

کش لبه کنگره ای براق و کش رکاب یک نوع کش بافته است که در لباس زیر زنانه، سوتین، همچنین لباس عروس، لباس شب و مجلسی کاربرد فراوان دارد و دارای پشتی نرم و مخملی است تا در مواجهه با پوست بدن بسیار نرم باشد. کش لبه کنگره ای براق مشکی، سفید و رنگی و کش رکاب نیز از جمله محصولات پرفروش شرکت کش و نوار ایران می باشد که در انواع باریک، متوسط و پهن تولید می شود. 

کش طبی

کش طبی

جنس کش طبی 3.8 و 5 سانتی یک رو پنبه و روی دیگر از نوع پلی استر می باشد که بعنوان مچ بند مصارف طبی و بیمارستانی دارد. این نوع کش از مفاصل شما محافظت کرده و مانع از تورم و درد و رگ به رگ شدن و کبودی آن می شود. کش طبی همچنین برای کاهش درد پا و کمردرد بسیار مناسب است. بعنوان مثال صاحبان مشاغلی مثل جراحان، پزشکان، پرستاران، معلمان، آرایشگران، کارگران و حتی دونده های دو و میدانی که مجبورند ساعات بیشتری از روز را سرپا بایستند می توانند از این کش استفاده کنند. همچنین رانندگان که مدت زیادی از روز را بصورت نشسته در اتومبیل کار می کنند می توانند از کش طبی ارتوپدی تولید شرکت کش و نوار ایران جهت تسکین درد کمر خود استفاده کنند. افرادی هم که بیشتر روز خود را پای لپ تاپ و تایپ کردن و مدت بیشتری از انگشتان خود استفاده می کنند می توانند از کش طبی بعنوان مچ بند استفاده کنند.

همچنین شما می توانید با بستن کش های ارتوپدی از کمر خود برای برداشتن شیوه صحیح اشیاء سنگین کمک بگیرید و هرگز کمر خود را موقع بلند کردن جسم سنگین خم نکنید و بجای آن باید زانوهای شما بدرستی و در جهت زاویه مناسب خم شوند.

کش ژاکارد

کش ژاکارد

کش ژاکارد (کش نوشته دار و چاپی) نیز از جمله محصولات محبوب و پر فروش شرکت کش و نوار ایران می باشد. این نوع کش ها همه کاره هستند و کاربرد های مختلفی دارند. در صنعت پوشاک برای دوخت لباس زیر مردانه استفاده می شوند و بدلیل چاپ سفارشی آن از محبوبیت بالایی برخوردارند. کاربرد کش چاپی و نوشته دار در تولید سوتین، لباس زیر مردانه و ست ورزشی و کمربند می باشد. یک مثال خوب، کمربند کشی چاپ شده و نوشته دار می باشد که در شلوار، باکسر، دامن، شورت ورزشی و سایر لباس های اسپورت و بعنوان کمربندهای ورزشکاران در باشگاهها استفاده می شود. جنس و ماندگاری کش ژاکارد از روی ضخامت آن تشخیص داده می شود و شرکت ما مفتخر است که تا کنون توانسته است کش های بسیار با کیفیت ژاکارد در عرض های 2.8، 3.5 و 5 سانتی متری تولید کند و کیفیت چاپ و رنگ آن نیز بسیار بالا می باشد همچنین سفارشات شما برای تولید انواع طرح های کش ژاکارد بصورت عمده پذیرفته می شود.

کش نساجی

کش نساجی

کش نساجی، کمربندی و کفشی از جمله دیگر محصولات شرکت کش و نوار ایران می باشد که در صنایع مختلفی همچون خودروسازی، کفش زنانه، مردانه و بچگانه، کش پدال، تولید کیف های اداری و مجلسی، چمدان های مسافرتی و صنایع نظامی کاربرد فراوان دارد.

کش نساجی در عرض های 1 سانت، 2 سانت و 3.5 سانتی تولید می شود و همچنین کش کمربندی یک و نیم سانت و کش کمربندی دو سانت در رنگ های فوق العاده متنوع تولید می شود. 

کش پهن 5 سانتی

کش پهن سوتین 5 سانتی

کش پهن 5 سانتی معمولا در تولید سوتین زنانه و همچنین نیم تنه های اسپورت و لباس زیر زنانه کاربرد دارد. این کش در نگهداشتن و محکم کردن عضلات بالاتنه بسیار مؤثر است و کیفیت بالا و دوام و ماندگاری طولانی دارد. کش پهن کبریتی و کش پهن لوزی هر دو از محصولات کارخانه کش و نوار ایران هستند. فروشگاه کش و نوار ایران با سابقه 50 سال تولید و فروش عمده کش، نوار، نخ لاکرا در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد. جهت خرید کش و مشاهده قیمت انواع کش لطفا بر روی این لینک کلیک کنید.

همچنین برای مشاهده کامل محصولات ما روی این لینک کلیک کنید و یا با شماره تلفن  55633855 021 تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم.

نظر خود را بنویسید